7 Ağustos 2009 Cuma

2009-2010 Sezonu Formalarımız


Yeni sezon formaları için Futbol Federasyonu bir katalog yapmış. Bilindiği gibi artık takımlar iç saha, dış saha ve 3. forma olmak üzere 3 çeşit forma yaptırıp federasyona bildirmek durumunda. Federasyon da hoş bir işe imza atıp bütün takımların formalarını tanıtıcı bir katalog yaptırmış. Hoşuma gitti gitmesine ya kulüpte yeni sezon formlarını bulamıyoruz 3 senedir. Sorunun LOTTO firmasından kaynaklandığı söyleniyor sürekli. Zaten pek hoş formalar yapmıyor diye avutuyorduk kendimizi ancak bu sene ilginç ve güzel formlarımız olduğunu gördüm. Bir şekilde satışa konmasını sağlamak lazım bu formaların. Dış saha forması ilginç ve çok sevimli geldi gözüme. Deplasman da renkli bir görüntü oluşturabiliriz. İç saha da ise klasik düz kırmızı formamız çok hoş, bir tane edinmek istiyorum. Diğer iç saha formamız çubuklu ise Ankaragücü ile aynı stilde ama geçen senekine nazaran daha hoş duruyor. 3. formamız ise düz beyaz. Çok gerek duymadıkça giymemize gerek yok bence. Özellikle iç sahada düz kırmızıyı deplasmanda ise siyah kollarından biri beyaz biri kırmızı olan formayı tercih etmelerini diliyorum. Satışa sunulmasını da sabırsızlıkla bekliyorum. Buyrun formalar burada:

İÇ SAHA FORMALARIMIZ:

DIŞ SAHA FORMALARIMIZ:

ÜÇÜNCÜ (YEDEK) FORMA:



KALECİ FORMALARIMIZ:






2 yorum:

erdem_Ceydilek dedi ki...

süper lig ekipleri arasındaki en basit, en özelliksiz formalar kesinlikle gencay. ben hiç beğenmedim formaları..

Gençay Ergez dedi ki...

lotto'dan bu kadar demek daha doğru olurdu belki de ama açıkçası adidası çok sıradan buldum. bunun dışında diyarbakır barcelona tadında, antalya'ya monaco forması yapılmış. yine de geçmiş senelere göre iyi buluyorum. Gaziantep'in formaları hoşuma gitti ama onlarda da river plate tarzı var biraz.

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara