16 Eylül 2011 Cuma

2011-2012 Sezonu Formalarımız!

 uzun yıllardan beri forma imalatçımız olan Lotto'dan şikayetçiydik. Hatta bu sezon başı Lotto ile yolların ayrılacağı ve Errea ile anlaşacağımız haberi de gelmişti lakin yeniden Lotto ile anlaşıldı.

Yeni sezon formalarını TFF'nin sitesinde görünce Lotto ile yeniden anlaşmak iyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim. Yıllardır özellikli bir forma yapmıyor dediğimiz Lotto en güzel formalarını bu yıla saklamış sanırım. Bunlardan daha iyisini bulamazsınız diyorum hele ilk kez bu kadar erken tesislerdeki satış mağazasına geldikten sonra gidip gözlerinizle kontol etmenizi öneriyorum.

Çubuklu forma klasik tarzda her sene böyle birşey yapılıyor zaten. Bana göre en güzel çubuklu tasarımı 2 sezon önceydi Lottonun. Kenardan göğüse doğru eğri bir çizgi vardı.
 Beyaz forma bizim yedek formamız. hani Antep ile Es-Es ile oynarken kırmızı-siyah olmasın ortalık diye bu formayı tercih edeceğiz çoğunlukla. Beyaz formanın seveni ne kadardır bilmem ama bu forma sevilir. Yıllar önce Adidasın beyaz forması vardı tam ortadan kırmızı-siyah iki şerit iniyordu, o formaya hayrandım ben bunu görünce direk aşık oldum diyebilirim. Adidas'ın o formasının aksine şerit enine ve daha ince fakat çok sade ve bir o kadar şık olmasını sağlamış bu detay. Normal zamanda dışarıya formayla çıkmayı sevmeyenler için ideal aslında tişört gibi giy ve gez.
Geçişli forma çoğunlukla deplasman formamız. Sezonun ilk maçında Samsun deplasmanında giydiğimiz bu forma lottodan beklenmeyecek bir performans benim nazarımda. İlk almaya heves ettiğim bu formaydı fakat kendi beğenilerim dahilinde değerlendirdiğimde arkasının düz kırmızı, kollarınında komple siyah olması arkadan güzel gözükmeyeceğini düşündürdüğü için ben beyaz formayı tercih ettim.

Hazır reklamsızken kaçırmayın derim. Gençlerbirliği tesislerinin içinde Cüneyt Üstündağ Futbol Okulu binasında hizmet veren Gençlerbirliği Store'da. Her bedeni mevcut. Arkada kocaman Medicana ve önce iğrenç renkli CapriceGold reklamları yok bunu bizim için düşünüp reklamsız siparişleri veren Hasan Sağlam ağabeye çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara