24 Temmuz 2010 Cumartesi

Blogumuza Kardeş Geldi!


1 yılı az biraz aşkın süredir bu blogda Gençlerbirliği yazıyorum. Gençlerbirliği kültürünü tanıtmak amacıyla başladığım bu yolda 3 yıldır üyesi olduğum haydigencler.com üyelerinin desteği büyük oldu. 21 Temmuz itibariyle www.haydigencler.com sitesinde maç analizleri yazan, yerinde duramayan, Anti-Kerem Şeras arkadaşım Yılmaz Güler'in blog tutmaya başladığını öğrendim. Bu yolda Gençlerbirliği'ne katkılarının benden de daha çok olacağına inandığım arkadaşım Yılmaz'ın blogunu beni takip edenlere tavsiye ediyorum. Daha fazla futbol, daha fazla Gençlerbirliği ve Kırmızı-Siyah yaşamın ne demek olduğunu bir de Yılmaz'ın klavyesinden okumalısınız. Hayırlı olsun dileklerimle size Yılmaz'ın "Merhaba" yazısıyla başlamanız için hemence link veriyorum;

HOŞGELDİN KIRMIZI-SİYAH FUTBOL

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara