23 Kasım 2009 Pazartesi

FourFourTwo 2009 Ekim Sayısı Artun Akçakın Röportajı


Yazı: Sarper Diktaş
BU ÇOCUKTA İŞ VAR!
Artun Akçakın, Gençlerbirliği

Doğum Tarihi: 6 Mayıs 1993, Ankara Pozisyon: Forvet

Futbol Yaşantın?
2000 yılında biraz kendi isteğimle biraz da babamın teşvikiyle Gençlerbirliği altyapısında oynamaya başladım. Alt yapıda kısa bir süre oynadıktan sonra beni seçme takıma aldılar. Dokuz senedir de Gençlerbirliği forması giyiyorum.
Güçlü yanların?
Pozisyonları iyi takip ederim. Son vuruşlarım da iyidir. Ayrıca biraz yapılı olmam sebebiyle iyi top saklarım ve omuz omuza mücadelelerden genelde galip çıkarım. Fiziğime çok güvenirim.
Zayıf yanların?
Oyunun sonlarına doğru baskı ve pres konusunda hafif düşüş yaşıyorum. Ufak bir yorulma oluyor haliyle. Ama bu idmansızlıkla alakalı değil. Sonuçta haftanın neredeyse her günü idman yapıyoruz.
Çocukluk Kahramanın?
Çocukken yoktu ama bir iki sene öncesine kadar Adriano’yu izleyip örnek alırdım. Tipimi de benzetiyorlar zaten. Ama huyunu değil futbolunu örnek alıyorum tabii ki.
Dinlediğin müzik?
Pop müzik dinlerim. Serdar Ortaç, Demet Akalın ve Yalın’ı beğeniyorum.
TV’de neler izliyorsun?
Televizyon izlemek için pek fazla vakit bulduğumu söyleyemem. İdmanlardan neredeyse hiç zaman kalmıyor. Ama olur da televizyon başına oturursam spor programlarını izliyorum.
5 yıl sonra kendini nerede görüyorsun?
İlk önce Türkiye’de iyi bir takımda, mesela Galatasaray veya Beşiktaş’ta oynayıp daha sonra da olursa Avrupa’da bir takımda forma giymek niyetindeyim. Hayalimde Manchester United’da oynamak var.
Seni keşfeden antrenör?
Küçükken hocam sürekli değişirdi ama son üç senedir Tuncay Mocan hocamla çalışıyoruz. Benim üzerimde çok büyük emeği vardır. Bu noktaya gelmemde büyük etkisi oldu diyebilirim. Ona çok minnettarım.
Aldığın en anlamlı tavsiye?
Sürekli çalışmam ve kendimi geliştirmem gerektiğini söylüyorlar. Bir de kendimi bozmamamı ve çabuk havaya girmememi öğütlüyorlar. Zaten bunu demeyen yok. Bence iyi bir futbolcu olmak için öncelikle ayaklarınız yere basmalı. Basamakları birer birer tırmanmalıyım.
Futbolcu olmasaydın ne olmak isterdin?
Birinci sınıftan beri futbolla ilgileniyordum. Aklımdan başka bir meslek hiç geçmedi. Öyle doktor, mühendis olmak gibi klasik hayallerim yoktu. Ama eğer futbolcu olmasaydım hayat beni bir şekilde bir yerlere getirirdi diye düşünüyorum.
En beğendiğin kadın?
Aysun Kayacı’yı beğeniyorum. Çok çekici bir kadın. Bence Türkiye’nin en güzel kadını.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara