5 Kasım 2009 Perşembe

Aynı Tas Aynı Hamam!


Thomas Doll olayının ardından http://www.haydigencler.com/ sitesinden dostum Ender Bediz'in bir tespiti dikkatimi çekti ve haklı buldum. Geçen yıla damgasını vurmuş, "bunların oynadıkları futbolsa bizim oynadığımız ne?" diye sordurtan takım Barcelona'dan 4 puan çıkarmayı başarmış Rubin Kazan'ın teknik direktörü Kurban Berdiev'in zamanında Gençlerbirliği'ni de çalıştırdığı ortaya çıkmıştı. Kazan ekibini 2. ligden alıp 1,5 sene içinde UEFA Kupasına götürmeyi başarmış ve şu sıralarda Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona ile mücadele edebilen bir takım haline getiren Berdiev kulüpleşme konusunda İlhan Cavcav'ı örnek alarak bunları başardığını söylemiş.


Şimdi hal böyle iken, örnek alınacak bir başkanımız var iken Rusya gibi futbolda son dönemde birşeyler yapan bir ülkenin takımı Barcelona'ya kafa tutuyor ama biz hala yerimizde sayıyoruz ve güzelim teknik direktörümüzün arkasından oyunlar oyunuyoruz. İşte Ender dostumda tam burada yapmış tespitini. Berdiev'in açıklamasının devamı şöyle;


"Gençlerbirliği'nde göreve bir vatandaşımın tavsiyesi ile başladım. Gençlerbirliği'nde çalıştığım dönem çok mutluydum. Takımımızda Kona, Mosheau, Ergün Penbe gibi kaliteli oyuncular vardı. Hedef ilk 10 olarak belirlenmişti. Biz lige çok iyi girerek ilk 4 sıraya kadar geldik. Başkanımız İlhan Cavcav daha sonra başka hedefler koydu önümüze. UEFA Kupası'na katılmamız istendi. Ama ligdeki diğer rakiplerimiz bizden güçlü olduğu için bu hedefi gerçekleştiremedik. O dönem görev yapan as başkanlar tarafından asılsız dedikodular çıkarılmaya başlandı. O zaman bende gençtim, restimi çektim ve kulüpten ayrıldım."


Bu açıklamada koyu işaretlenmiş sözleri tespit etmiş dostum ve o dönemden bu yana yönetimin kafasının değişmediğini vurguluyor bir yerde. Çokta haklı, kulüpleşme konusunda örnek alınan ve bu sayede başarı yakalayan takımlar varken bu başarıları bizim yakalayamamız acı verici maalesef. Yönetimsel anlamda hala oyunlar devam etmekte. Thomas Doll üzerinde belli ki oyun oynamaya çalışan zihniyetler hala mevcut. Öyle ki Hikmet Karaman çıkıp Thomas Doll'u nezaketen ararken, yönetimin bu konu ile ilgili hala bir yalanlama yapmaması endişe verici.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara