22 Kasım 2009 Pazar

Mehmet Demirkol'un Gençlerbirliği Sempatisi!


Aceto Blog'da şöyle bir internete giremediğim günlerde neler olmuş diye geçmiş araştırması yaparken beni çok şaşırtan ve mutlu eden bir söyleşiyle karşılaştım. "Kış Söyleşileri" adı altında sizlerden gelen soruları konuklarına sorup cevaplarını blogunda yayınlıyor aceto ve bu söyleşilerin 2 numarası Mehmet Demirkol olmuş. Benim de başarılı bulduğum bu ismin söyleşisini okurken çok hoş cevaplar gördüm. Aşağıya alıntıladığım cevaplar Demirkol'un Gençlerbirliği'ne olan sempatisini gösteriyor, beni çok mutlu eden bu hadiseyi paylaşmak istedim. İşte ilk soru;


"Berk: Hayatının sonuna kadar sadece son bir maç izleme hakkı olsa, hangi takımların maçını hangi stadta canlı olarak izlemek ister? "


Demirkol: "Güzel soru. Gerçekten mi? Sadece 1 mi? O zaman, Gençlerbirliği bir büyükle oynuyor. Kazanan şampiyon olacak!"


Bu sorunun ardından bir tane daha cevap vermiş bu cevapla neredeyse bizim kadar Gençlerbirliği sevdalısı olacağını düşünmeye başladım. Bu da ikinci soru;


redfox93: 1-)Bu Sene TSL ve diger buyuk liglerde ki sampiyonluk adaylariniz kim?

2-)2010 dünya kupasini kim alir/kim alsin?

3-)Dunya gozuyle en cok izlemek istediginiz maç hangisi ?

4-turkiye'de ki Spor yayinciligi ile Dünyadaki spor yayinciligini karsilastirsaniz turk tv'lerine 10 uzerinden kaç verirsiniz?

5-) son olarak Kirmizi mi Mavi mi?


Demirkol: 1- FB – GS

2- Brezilya alır sanki. İngiltere alsın.

3- Gençlerin şampiyonluk maçı

4- 10 alacak olan yok. En yüksek 8. Türkiye 5

5- Mavi


Bu da cabası, 3 soru geliyor;


Selçuk: Şimdiye dek izlediği en iyi veya onu en cok heyecanlandıran maç hangisiydi?


Demirkol:Türkiye’de 4-4 ve 4-3’lük Galatasaray- Fenerbahçe. Aynı skorlarla Fenerbahçe – Antep, Beşiktaş- Fenerbahçe (Pancu). Beşiktaş – Gençler ya da daha doğrusu İlhan – Gökhan maçları. Galatasaray-Milan 3-2. Aynı skorla Galatasaray- Real. Fenerbahçe- Chelsea, Sevilla-Fenerbahçe. Galatasaray- Neuchatel. Dışarıda çok var yahu. Say say bitmez.


Beni mutlu etti bu söyleşi soruyu soranlara, röportajı gerçekleştiren aceto'ya ve Mehmet Demirkol'a teşekkürler... Söyleşinin tamamı için aşaıdaki linki tıklayabilirsiniz...


1 yorum:

akakiyeviç dedi ki...

Ya hiç kimse de sormamış ya "Gençlerbirliğine olan sempatiniz neden kaynaklanıyor" diye ona yanarım.Veya "Gençlerli misiniz?" diye sorulabilirdi :)

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara