6 Şubat 2010 Cumartesi

Thomas Doll'dan 2. Hayal Kırıklığı!!!


Beşiktaş maçında ki oyuncu tercihleri ve defansif korkak oyunu yüzünden hayal kırıklığına uğradığımı söylemiştim. Bizi yakan adam Thomas Doll oldu dedim. Derken derken, bugün 2. şok geldi. Şok derken genelleme yapmayayım, benim açımdan bir şok etkisi yaratan haber oldu bu.

Beşiktaş ile söylentisi çıkmıştı bilindiği üzere Doll'un ve bu haberleri yalanlamıştı. Önceliğin bizde olduğunu ve Beşiktaş ile anlaşmadığını söylemişti. Bugün ise çok farklı konuştu Doll ve beni ikinci kez hayal kırıklığına uğrattı. Ersun Yanal'ın Fenerbahçe ile adı çıktığı zaman bizi boşlayıp iki kupadan etmişti bilindiği üzere ve ben kendisini hep profesyonel davranamamakla suçlardım. Thomas Doll'u ise dobra ve sözünde bir adam olarak izlemiştim. Ancak sanırım yanılmışım.

Beşiktaş'ın genel kurulunda eğer Murat Aksu başkanlığa seçilseydi Thomas Doll'u Beşiktaş'ın başına getireceği konusunda sorulara yant veren Doll "Kendisiyle prensipte anlaşmıştık. Ama olmadı. Alman basınında ki arkadalara da bunu söylemiştim, ama bazı bilgileri eksik yazmışlar" demiş.


Sağol Doll, ilk defa bir teknik adamı bağrımıza bastık. İşte bu dedik. Yeniden doğuyoruz dedik. Sende satıyordun demek bizi. Yönetime sallayıp dururken, sen çıkıp vurdun bizi. Ben senin arkanda nasıl dururum ki bundan sonra. Tek diyebileceğim yapacağını yap sonra da bizi üzmeden sende çek git. Bunun adı profesyonellikse hiç birşey diyemiyorum. Bunu kendine yedirebiliyorsan, bizimle ilgilenmen gereken, bizi düşünmen gereken yerde başka bir takımla sezon sonu, sezon başı için farketmez anlaşmaya oturabiliyorsan, senin de hiç bir farkın yok artık diğerlerinden.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara