27 Nisan 2010 Salı

Blogumuz 1 Yaşında!


Bir yıl önce özene özene ve keyifle okuduğum blogların etkisiyle kurmaya karar verdiğim blogum 1. yaşına girdi. 1 yılda, sadece 3 İstanbul takımının haberini yapan ve bizi basit gören spor sitelerine inat Gençlerbirliği kimliğini insanların tanımasını amaç edindiğim bu blogda sanıyorum ki baya bir yol katettim. Blogumun 1 yaşında, okuyan, destek veren, yorum bırakan, okumasa da yolu düşen herkese teşekkür ediyorum. Ne diyelim umarım kalıcı oluruz! Nice yıllara!

4 yorum:

UzunPaslar dedi ki...

Nice yıllara Gençay!

A dedi ki...

Hayırlı olsun, nice yaşlara diyelim..

Her ne kadar geç keşfetmiş olsam da bir Galatasaraylı olarak keyifle okuyorum.

Emre ANGI dedi ki...

Kuruluş yıldönümü kutlu olsun :) Ard arda kurmuşuz sanırım blogları ben burayı baya eski sanıyordum o kalitede yazıları görünce.

Gençay Ergez dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar :) güzel birşeyler yapabiliyorsam, keyifli vakit geçirmenizi sağlayabiliyorsam ne mutlu bana :)

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara