1 Mayıs 2010 Cumartesi

Harbuzi Galatasaray'a Göreymiş(!)

Biraz blogu boşladım Gençlerbirliği amaçsız gidince. Uzaktan bakıp haberleri filan okuyordum Gençlerbirliği hakkında. Bir kaç gündür www.holigan.com.tr isimli internet sitesinin Galatasaray ile aramızda ki transfer trafiği haberlerini görüyorum. Önce Mustafa Pektemek haberi çıktı olabilir deyip çok yorum yapmadım daha sonra onunla da ilgili yazı yazacağım ama Harbuzi haberi beni acayip şaşırttı.

Habere göre Galatasaray Adnan Polat, "Harbuzi tam bize göre" diyerek İlhan Cavcav'dan bu oyuncuyu istemiş. Anlaşma kısmını bilemem ama bu haber biraz yalan geldi bana. Harbuzi bizde gösterdiği performans ile Milli Takımına seçilmiş geçenlerde ancak bizde gösterdiği performansta çok ahım şahım değil açıkçası. Uzun zamanda yedek kaldı bizde çok fazla 11'de şans bulamadı. Ayrıca bir çok maç yazımda Harbuzi'nin oyununu çok laubali olduğunu yazmıştım hala da kendini tam vererek oynadığına inanmıyorum açıkçası. Belki Harbuzi bi Jo kadar hovarda birisi değil ancak Galatasaray'ın Dos Santos gibi büyük umutlarla aldığı isimlerden gelen katkı ne ki Harbuzi'den birşeyler bekliyorlar merak ettim doğrusu.

Bu transfer gerçekleşirse kendi adıma söyleyeyim çok büyük bir kaybımız olmayacak. İlhan Cavcav'ın iyi bir para almadan bırakmayacağını düşünürsek -haber de doğruysa tabi ki- Tabata'yı bile sollayacak derecede bir transfer kazığı yaşanabilir.

Haberin tamamı burada;

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara