1 Mayıs 2010 Cumartesi

Ben Futboldan Galatasaraylı Kadar Anlamıyorum Galiba(!)

Bloga kim nerden girmiş diye bakarken Harbuzi ile ilgili yazdığım yazıya www.gscimbom.com adlı bir Galatasaray taraftar sitesinden girildiğini gördüm merak ettim açtım. Onlarda haberi tartışırlarken bir arkadaş benim blogdaki yazıyı söylemiş, biri de kopyalamış oraya. Gelsin diyenler çoğunlukta bu transfer için benim yazıya girmeden onlara değineyim. Biri Harbuzi gibi kendini kanıtlamak isteyen oyuncular iyi derken biri çok dayanıklı bir isim gelse süper olur demiş.

Şimdi Harbuzi'nin kendini kanıtlama isteğini nerede gördüler başta bunu merak ettim. Laubaliliği biraz askıya alıp oynadığı maçlardan biri 0-0 biten Fenerbahçe maçı. Sanırım bu maça bakılarak yapılan bir yorum. Hangi oyuncu büyüklere gol attıysa, biraz kendini gösterdiyse transfer edilir politikası taraftarında zihniyetine yerleşmiş anlaşılan. Dayanıklılık mevzusu ise daha vahim Gençlerbirliği'nin kaç maçını izlenip dayanıklılık damgası vurulmuş acaba Harbuzi'ye? Biz de Cem Can ve Kahe dışında hangi oyuncu varsa af edersiniz ama "osuruğuna yıkılmak" diye bir tabir vardır, işte bu tanıma tam uymakta bizim futbolcularımız. Zaten şikayetimiz bu değil mi? Boşuna mı bağırıyoruz Kahe oynamazsa ileride top tutamıyoruz hep atak yiyoruz diye. Cem Can gibi özelliksiz bir adamın cezaları hariç ilk 11'den kesilmemesinin sebebi dayanıklılığı değil mi? FM oyununun verdiği yetkiye dayanarak bir Harbuzi efsanesidir gidiyor :D.

Gelelim asıl can alıcı noktaya. Son cümlede transfer gerçekleşirse Tabata kazığına döner demiştim. O cümleye yazılmış bir yorum var aynen paylaşayım;

"Tabata'ya transfer kazıgı diyen blog kotu diyorsa direk alsınlar hatta 3'e 5'e bakmadan alsınlar"

Şimdi bunu okuyan Adnan Polat gaza gelip 3'e 5'e bakmadan Harbuzi'yi alsa İlhan Cavcav beni bulur yüksek şeref madalyasını göğsüme takar, yaptığım emeklerden dolayı teşekkür eder heykelimi Beşetepe'ye hemen kendi heykelinin yanına diktirir. Ben Tabata'nın Antep'teki oyununa laf edemem. Beşiktaş'ta ki oyunu o kadar olmasa da ona da bir lafım yok ancak 8 milyon euro bir adama veriliyorsa beklenti büyüktür haliyle. Eee durumda ortada Beşiktaş Tabata'dan ne kazanmış şu dakikaya kadar. Mevzu bu değil tabii ama Galatasaray'ın Brezilya Milli Takımının orta saha oyuncusuna verdiği para bile 7 milyon euro iken, Brezilya Milli Takımının yanından geçmemiş adama verilen bu parayı transfer kazığı olarak görmeyen kimdir parmak kaldırsın. Beşiktaşlılar bile eleştiriyor. Mevzu Tabata'nın alınıp alınmaması değil verilen para. Benimde kastettiğim Harbuzi'nin alınıp alınmaması değil verilecek para. Cavcav sağlam para almadan bırakmaz Tabata'ya döner mevzu dedim. Aynı forumda "8 Milyon euroya almadıktan sonra sorun yok" yorumu benim ne demek istediğimi anlayan biri tarafından gelmiş inancındayım. Esprili ve bana göre doğru bir yorum. Demek istediğim büyük paralara almadıktan sonra sorun yok ama İlhan Cavcav silkelemeden bırakmaz dedim. İşlerine yarar yaramaz, transfer gerçekleştikten sonra beni ilgilendirmez zaten. Bizim kaybımızda sıfır olur. Para kazancımız olur iyi olur.

Tabata transfer kazığı değilse, kötü dediğim için 3'e 5'e bakılmayacak ise keşke Galatasaray alsa Harbuzi'yi 5 milyonu kafadan verirlerse hiç bir Gençlerbirliği taraftarı da üzülmeyecektir bu adamın gidişine. Zaten şu an seveni de ne kadar fazla bilemiyorum. Kötü denilen Kahe'yi bile daha çok tutan isimler varken Harbuzi'de Galatasaray taraftarının ne gördüğü tartışılır. Galatasaraylılar Gençler maçını senede 2 belki Fener, Beşiktaş derken 4-5 defa izlerler ama biz 34 hafta izliyoruz, futbolu da takip ediyoruz. Az buçuk birşeyler biliyoruz. Gelgelelim bu mesele bana niye bu kadar dert oldu? Bende bilmiyorum. Oturmuş bir de yazı yazıyorum. Transfer olmuş olmamış Harbuzi çok önemli değil bizim için. Sadece bu yorumu getiren arkadaşın profil resmindeki isim Ayhan Akman bu transfer ile bize gelmesinde her türlüsüne razıyım :D.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara