22 Mart 2010 Pazartesi

Sonunda Galibiyet!

2010'un ve ikinci yarının (hükmen galibiyet dışında) ilk galbiyetini Sivas deplasmanında almayı başardık. Bu galbiyetle Sivas'ı biraz daha ateş hattına iterken biz de artık ligde kalma yolunda çok sıkıntı çekmeyeceğiz gibi.

Maçı özetlerden izledim çok fazla malumatım yok ancak maçı izleyen arkadaşlarımdan gözlemlediğim rahat bir galibiyet aldığımız yönünde. Maçın en sevindirici ve ilginç olayıysa Mustafa Pektemek ve Kahe'nin gollerimizde imzası olması. İlk devre kazandığımız 2-0'lık Sivas maçında da bu ikilinin imzası olması olayın ilginç yanı. Sevindirici yanı ise iki forvetinde haftalardır suskun olması. Mustafa Pektemek attığı golden sonra secdeye vardı zaten. Kahe ise Brezilya usulü sevinç sambası yaparak. Özellikle Mustafa Pektemek'in suskunluğu beni korkutuyordu haftalardır. Ancak ilk golde ki plasesi çok harikaydı. Gerçekten klas, teknik bir gol olmuş. Vranjes ve Sandro'nun paslaşmalarını es geçmemek gerek. İkinci golde ise Mustafa Pektemek'in şutunun direkte patlaması Mustafa'nın hırsını ortaya koyarken, Kahe güzel bir şekilde ayapını uzatıyor, gol oldukça sevimli geldi bana. Çok rahat bir gol attı Kahe top tutma yeteneğini kullanarak. Ancak özellikle belirtilmesi gereken birşey varsa 2. golde; oda Hurşut'un Mustafa'ya pasını atmadan evvel Hayrettin'den çok güzel bir çalımla sıyrılmasıdır. Gerçekten çok yetenekli ve fark yaratan bir isim Hurşut.
İkinci yarının başında Sivas'ın atakları oldukça yoğunlaşmış ve bizden biraz daha istekli görünüyorlardı ancak bu anlarda da kalecimiz Serdar farkını ortaya koyup kurtarışlarıyla takımımızı rahatlatmış. Thomas Doll'un dediği gibi doğru yerlerde akıllı davranarak kazanmışız maçı gerçekten. 2-0'lık galibiyet, Kahe ve Mustafa'nın goller bulması, Hurşut'un geri dönüşü umut verici gelişmeler. Üzerimizdeki ölü toprağı kalktı gibi. Gibi diyorum çünkü son 2-3 senedir istikrarsız takım lakabıyla anılıyoruz, yorum yaparken bende emin konuşamıyorum bir türlü. Üst sıraları biraz daha yakalamak açısından Diyarbakırspor maçı büyük önem kazandı şimdi. Saçmalamayıp Diyarbakır'dan üç puanı alırsak sezon başı yaşadığımız heyecanları, tekrar yaşayabilceğimize inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara