16 Eylül 2011 Cuma

Reklamlar: Ankara Tişörtleri!

 Dün akşam Kızılay'da Karanfil'de gezerken her akşam kurulan işporta tezgahlardan birinde üzerinde "Ankara" baskılı tişörtlerin satılanına denk geldim. Durdum bakakaldım öyle, o kadar güzeldi ki hani uzun zamandır tam hayalimdeki şeydi. Şu en son resimde gördüğünüz tişörtü kendime denerken, elimdeki Gençlerbirliği poşetini gören tişörtleri yapan ve sonrasında satan Nehri ağabey benimle sohbete girdi. Kendisi de Ankaragüçlü olan ağabeyimiz bütün bu tişörtlerin tasarımını kendi yapıyor.
 Biz muhabbet ederken gelen iki turiste tarzan ingilizcemle yardımcı olamaya çalıştım ama ince kumaş "ego otobüsü" baskılı tişört isteyen Slovenyalı ağabeyimiz maalesef hayal kırıklığına uğradı. Tişörtlerin fiyatı 10 lira sadece ve her akşam 9 buçuktan sonra Kızılay-Karanfil'de Dünya Bazaar karşısında tezgah açıyor Nehri ağabey. Benim gibi şehir milliyetçileri için çok güzel düşünce bu tişörtler. Bilindik mağazalarda yerli yersiz her ilde satılan ve fiyatı 20 liradan aşağı olmayan "İstanbul" tişörtlerine inat Ankaralılara ve Ankara müptelalarına amatör ruhla, çok daha güzel çalışma yapmış Nehri bey.
Maç günleride Atatürk Spor Salonu önünde tezgah açıyor. Yarın Gençlerbirliği-Karabük maçı öncesi yine orada olacak.

Ankara Tişörtlerinin Facebook adresinden çeşitlere bakabilir ve isteklerinizide dile getirebilirsiniz; https://www.facebook.com/AnkaraTisortleri

Ayrıca polar,tişört,şapka şiparişleri de alıyor. Taraftar gruplarına duyurulur.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara