15 Temmuz 2009 Çarşamba

4 Gollü Galibiyet


Hacettepe maçlarını saymazsak çıktığımız 2. hazırlık maçımızda İsviçre 1. lig takımlarından Aarau'yu 4-0 gibi farklı bir skor ile geçmişiz. Maçı izlemedim ama Steaua Bükreş maçında ki hucüm etkisizliğine nazaran bu maçta ki skor biraz biraz ümit verdi bana. Mevcut forvetlerimizin iyi olması durumunda çok sıkıntı yaşamayacağımızı söylemiştim. Bu maçta 2 gol atan İbrahim Şahin formda gibi duruyor bakalım. Gençlerbirliği'nin sahaya indiği ilk antremanda bir kaç taraftar İbrahim Şahin'e o kadar güvenmiyorlardı. Ancak ben tam tersini savunuyorum, tabii zamanın ne getireceği bilinmez ama geçen sezon uzun bir sakatlığın ardından son haftalara doğru forma şansı bulan İbrahim Şahin, Hacettepe'de bana göre çok başarılı maçlar çıkarmıştı. Hatta Galatasaray'a attığı gol hala aklımda ve birde yazı yazmıştım o maçtan sonra İbrahim seneye gelmeli diye. Hantal bir yapısı olsada rakibi bunaltan ve ısıran bir oyun anlayışı var. Kafa toplarında ki hakimiyeti de cabası. Messi Şampiyonlar ligi finalinde o golün biraz daha kolayını Manchester'a attığında herkesce konuşulmuştu. Bana kalırsa İbrahim Şahin'in attığı gol daha da bir güzeldi. 2 senedir alınmasını bekliyordum takımımıza, sonunda oldu. Sanırım biraz fazla güveniyorum ama =) güveniyorum işte belki tek başına ilaç olamayacak ama geçen seneye nazaran daha iyi bir forvetimiz olacağına inancım var.

Gollerden birini atanda Bilal imiş. Bilal geçen sezon başında da hazırlık maçlarında goller atan bir oyuncuydu fakat sezon içinde bir türlü beklediğimiz Bilal'i göremedik. Hertha Berlin II takımında ki performansı ve hazırlık maçların da attığı goller süper bir adam geliyor diye düşündürmüştü bizi ancak olmadı. Umarım bu sezon aynısı olmaz, Engin'in de gidişiyle sol kanata iyi bir isim lazım ve takım pek transfer yapacağa benzemiyor, bu yüzden Bilal'den bu sene beklentiler yüksek ve kendisi de bunun farkında olmalı bu formunu sezon içinde de göstermeli. Ancak yine de bu maç çok yanıltıcı da olabilir çünkü adamların ligi şu an devam ediyor ve bir hazırlık maçı için yorulup ligi tehlikeye atmak istemezler diye düşünürsek 4-0 normal bir sonuç.

Hodel isimli bir İsviçreliyi deniyormuşuz. Mevki sol bekmiş. Murat Kalkan ve Momha'nın bölgesi böyle bir transfer ilginç olur haliyle. Ön libero koleksiyonundan sonra bir de sol bek koleksiyonuna mı başladık acaba? dedirtiyor insana. Bu transfer'in tek mantıklı açıklaması Momha'nın sol kanada çekilip defansın Murat ve Hodel bırakılması olur. Hazırlık maçında Momha ile Hodel'in sol bekte değişmeli oynaması yine de kafa karıştırıcı. Ancak Hodel sol bekte iyi çıkar ve Momha da orta sahaya çekilirse çokta yerinde bir transfer olur diye düşünmekteyim. Hodel'in wikipedia'da yazılan kariyerine ufaktan bir göz attım. Basel'den önce oynadığı Young Boys takımında 2006 Dünya Kupası için milli takıma seçilmiş ancak hiç forma giyememiş. Kendi mevkiisinde Ludovic Magnin ve Christoph Spycher varmış milli takımda haliyle forma giyememesi de mantıklı duruyor. Magnin'in Stuttgart forması giydiğini, Spycher'in de Frankfurt 2. kaptanı olduğunu belirteyim.

Ajanslara düşen bir diğer haber de beni mutlu etti. 19 mayıs doğal çime döndü haberleri düşmüş. Ancak beni mutlu eden bu değil, bu haberi bizim çok daha önce bilmemiz ve burda yazmış olmam. Haberlere düşmeden önce biz yayınladık mutluyuz, gururluyuz. İşin şakası bu tabii bu haberlerle işin resmiyete dökülmesi güzel oldu. Tekrar hayırlı olsun. Futbolcularımız mazeret gösteremeden maçlar yapacaklar, umarım tek sorun çimdedir ve bu sene herşey farklı ve güzel olur.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara