20 Aralık 2009 Pazar

Ah Kahe!

Yazık oldu aslına bakarsanız. İlk yarı pozisyonumuz yok hatta çok pozisyon vermişiz rakibe ancak Kahe'nin şutları, ikinci yarıda ki oyun, skor bu olmamalıydı. Büyük eksiklerimize rağmen güzel mücadele, oyuncuları takdir etmek gerek ancak bana kalırsa en büyük takdiri teknik direktör Thomas Doll hakediyor. Yaptığı maç sonu açıklamasında hakettiğimiz yerde bitirdiğimizi söylemiş. Bana göre alçakgönüllülüktür. Yerimiz sabit olsa dahi bir kaç puan daha fazla almalıydık diye düşünüyorum.
Maça değinecek olursam, ilk yarı çok net pozisyonlarımız yok ancak verdiğimiz ve Kewell'ın cömertçe harcadığı çok pozisyon var. Keita'yı da durduramayınca haliyle çok pozisyon olmuş. Ancak bunda en büyük etken stoperlerimizin olmayışı. 18'lik Mahmut Kewell'a karşı oldukça zayıf kaldı. Kewell'da sürekli onun üstünden oynayınca bu kadar çok pozisyona girmesi kaçınılmaz oldu haliyle. Ayrıca haftalardır sol bek oynayan Aykut'un stopere çekilmesiyle sol bekte yine haftalardır orta saha oynayan Cem Can oynadı. Bu da Keita'yı durduramamamızın etkenidir.

2. yarı ise bizim için hızlı başladı. Gol pozisyonları oldukça çoktu ancak değerlendiremedik. Başlığın sebebi olan Kahe iki tane mutlak gol pozisyonunu değerlendiremeyince, atamayana atarlar kuralı girdi devreye. Orhan Şam'ın kafa vuruşu da direkte patlayınca, Keita-Kewell ikilisi bu sefer affetmedi. Rıdvan Dilmen maç sonu röportajında Kahe'ye pozisyonları neden bu kadar cömertçe harcadığını sordu ancak ben yakıştıramadım kendisine. Birincisi oyuncu eleştirilebilir ancak bu tarz bir soru sorulmamalıydı. Ayrıca bizim maçları takip edenler bilir Kahe her ne kadar son vuruşlarda oldukça teknik bir isim olsada bu sene ki asli görevi ileride top tutmak ve top indirmek. Gol atamamayışımızın tek sebebi olarak Kahe'yi göstermek yanlıştır. Bana göre asıl sebebi Mustafa Pektemek'in olmayışıdır. Çünkü Kahe'yi bu sezon forvette ondan başka destekleyebilen bir isim yok. Mustafa sakatlanmasa herşey çok farklı olabilirdi.

Maçta Harbuzi geri döner gibi oldu. Ayrıca Bilal Çubukçu girdiği maçlarda fark yaratmaya başlıyor. İlk 11'i gittikçe zorlayacak gibi. Mahmut'a asla kabahat bulamıyorum. Böyle böyle tecrübe edinecektir. Burhan'ın performansı yükselişini sürdürüyor. Devre arası güzel takviyelerle, daha iyi işlere imza atabileceğimizi düşünüyorum.

Sonuçta bunca eksiğe rağmen güzel mücadele ettik. Unutmamak gerek bu takım küme düşen Hacettepe ile küme düşmekten başka bir takım tarafından averajla kurtulan Gençlerbirliği'nin bir karması. Ligi burada bitirmemizin en büyük pay sahibi yine söylüyorum Thomas Doll'dur. İkinci yarıda daha iyi bir Gençlerbirliği seyretmek dileğiyle yazıma son diyeyim. Bu maçta nazarlık olsun diyelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara