22 Aralık 2009 Salı

Youla Geri Dönse(?)


Türk futboluna bizim kazandırdığımız isimlerden biri olan Souleymane Youla, Eskişehirspor'da kadro dışı kalırken, teknik direktör Rıza Çalımbay ile de söz düellosuna tutuşmuş durumda.


Çalımbay'ı sahtekarlıkla suçlayan Youla, "Bana farklı, yönetime farklı konuşuyor" demiş. Rıza Çalımbay bu sözleri kabul etmese de Youla'nın açık sözlülüğünü bilmeyen yok. Takım arkadaşı Engin Baytar hakkında geçen sene yaptığı " O kadar iyiyse Gençlerbirliği niye gönderdi? Gitsin Barcelona'da oynasın" açıklamasıyla gündeme oturmuştu. Ayrıca bizden Beşiktaş'a giderken de "bizim başkan parayı sever, Beşiktaş parayı verince gönderdi beni" sözleriyle İlhan Cavcav'ı özetlemişti. Tüm bunları göz önüne alınca Rıza Çalımbay'ın gerçekten farklı konuştuğunu düşünmeye başladım. Tabii ki işin bu kısmı beni ilgilendirmez ya Youla'nın "Türkiye'den iyi bir takım beni istedi, bunu değerlendireceğim" açıklamasına takıldım.


Youla Gençlerbirliği'ni sever, iyi takım derken bizi kastediyor olabilir mi? acaba diye bir korku yaşadım. Aslında Kahe'nin yanına hızıyla yakışabilecek olsada son vuruşlarıyla benim gibi saçlarının dökülmesinden korkan taraftarlar için çok kötü bir durum olur herhalde. Ama tüm o güzel günlerin anısına seni hala seviyoruz Youla.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara