27 Kasım 2010 Cumartesi

Bu Çocukta İş Var!

Samet Aybaba'nın bize son gelişinde yaptığı en iyi şeylerden biriydi belki de Soner'i genç takımdan çıkarıp A takıma kazandırmak. 2 sezon önce 1991 li bir çocuğu Süper Lige il 11'de başlatmak kolay bir iş değildir teknik direktörler için. Bizde bir kaç maç sonra kendisini imrenerek izledik. Hem Samet Aybaba'nın yüzü kara çıkmadı hemde yaşadığımız felaket sezona rağmen Soner gibi bir gencimiz olduğu için gururlandık taraftarlar olarak. Hatta haydigencler.com'un şu ana kadar ki en şaşaalı yıldönümü yemeğine o zamanın yıldızı halen kalplerimizde yeri olan Mehmet Nas ve kendisini davet etmiştik. Yukarıda ki resimde o yemekten kalma.

Neyse konudan uzaklaşmayayım açıkçası Sivas beraberliğini sadece radyodan dinlediğim ve düşündükçe üzüldüğüm için Soner'i yazmak istedim bu yazıda. Nedeni ise bu maçta harika bir gole imza atması. Mile Jedinak gibi ruhsuz sahada gezinenleri düşününce insanın kan beynine sıçrıyor haliyle ama bizim altyapımızdan bir çocuğun çok klas bir frikik golü atması insanda burukta olsa bir sevinç yaratıyor.


Böyle sıkıntılı zamanlarda en büyük eğlencemiz belkide altyapımızdan çıkan gençlerin gelişimini izlemek. En azından kendi adıma söyleyeyim ben bundan zevk alıyorum futbolun zevk vermediği zamanlarda. 2 sezon önce orta alanda oynayan bu genç bir lise son öğrencisiydi ama bizim takımda hatta Türkiye liginde ki bir çok oyuncunun yapamadığı İngiliz tarzı yukarıdan aşırtma paslarıyla dikkat çekmişti. Ayağına çok hakim ama yaşı nedeniyle tecrübesiz ve biraz zayıf. Son maç yazılarımdan bir tanesinde ki sanırım Beşiktaş maçından sonra demiştim Mahmut ve Soner'e dikkat diye. Mahmut yavaş yavaş kendini kabullendirdi. Ancak Soner geçen sezonu Hacettepe'de geçirerek bizlerden biraz uzak kaldı. Şimdi sakatlıkların etkisiyle yeniden kadroda şans buldu kendine ve açıkçası sürekli de izlemek istiyorum ben Soner'i. Çok uzatmadan birşey demem gerekirse onun hakkında biraz daha tecrübe kazanırsa Harbuzi'ymiş başka biriymiş tozunu attırır bu genç. Bu maçta ki harika golünü de izleyip kendisini daha yakın takibe alın. Artık Ümit Milli formasıda giyiyor ki bir kaç seneye çok şeyler bekliyorum kendisinden. Bravo Soner....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara