20 Mart 2011 Pazar

Gözünüze Dizinize Dursun!

 Şu maçtan zaten yenebileceğimize dair umudum yoktu da asıl beni Trabzon'un çirkefliği böyle dellendirdi. Şu 2 haftada bir yandan Fenerbahçe, bir yandan Trabzonspor itham edilmediğimiz suçlama kalmadı. Maçla ilgili bir şey söylemeye gerek duymuyorum. Fener'in uşağı hakemler diye bağıran Trabzonsporlular alın işte üstte attığınız gol. Aşağıda da buna göz yuman hakeminiz.
Sadece bununla bitse iyi 2-3 kere sizden çıkan topa verilen korner kararlarıyla Bülent Yıldırım, Mustafa Emre Eyisoy ve Cem Satman bizim için çalıştı bugün diyebiliyor musunuz? Fenerbahçe maçınızı yöneten bu adamı yerden yere vuruyordunuz hadi Gençlerbirliği'nin hakkını yedik diyebiliyor musunuz? Diyemezsiniz çünkü sizin içinde galibiyete, zafer giden yolda herşey mübah. Siz bütün çirkefliğinizle bize "o.. ç.." dersiniz, "bir avuç i..." dersiniz çünkü size yakışan bu. Bu kadar eziksiniz. Anadolu masallarına inanmıyoruz biz artık çünkü sizde sistem kölesisiniz ve üç İstanbullu'dan gram farkınız yok. 

Yenince Trabzon'dan, yenilince Fenerbahçe'den dünya küfür yedik. Serkan Çalık'a laf eden Fenerbahçeliler keşke izleseydiniz şu maçı da nasıl oynadığını görseydiniz Trabzonlu Serkan Çalık'ın ama sizin için önemi yok nasılsa ortalık malı biziz. Alınan satılan sadece bizim oyuncularımız. Bu ülkede oynanan futbola saygısı olmayan her takımdan nefret ediyorum. Bu tür suçlamalara sığınan zavallılara diyorum gözünüze dizinize dursun.

Yine filler tepişti ezilen biz olduk.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara