22 Nisan 2009 Çarşamba

Benimde Söyleyeceklerim Var!!!

Fazlasıyla çalıntı bir başlıkla başlıyorum "blog" hayatıma.. Uykusuz dergisinin yazarı Umut Sarıkaya'nın köşesinin adıyla başladım ama sanırım benim için en uygun başlıktı farkımız var merak etmeyin. O hayata dair yazarken ben size biraz daha futbol ve Gençlerbirliği'm hakkında sesleneceğim.

Bu blog'a neden ihtiyaç duydum kısa kelimelerle şöyle ifade ediyim birileri bi şekilde sesimi duyarda başkentin futbolu benim sayemde bir arpa boyu bile olsa ilerler istedim... Futbol sitelerinin haberlerinin altına yorum yazmaktan ziyade kendi alanımda sesimi daha özgürce duyurabildiğim bir yer olmasını istedim.. Futbola özellikle Gençlerbirliği'ne olan tutkumu insanlara duyurmak istedim. Senin tutkundan insanlara ne diyecek olanlar için duyurmak istediğim asıl hedef kitleyi anlatmam gerekirse "hangi takımı tutuyorsun" sorusunun cevabını "Gençlerbirliği'ni tutuyorum" diyerek verdiğimde "Tamam da fener beşiktaş galatasaray hangisi?" diye ikinci bir soruyu patlatıp sınırlarımı zorlayanlardır tutkumu göstermek istediğim kitle. Bu sayede belki bende onların sınırlarını zorlarımda ufuklarını biraz daha genişletirim diye düşünmekteyim....

Blogumda neler olacak? Bu blogu dediğim gibi kendi düşüncelerimi ifade etmek açıkçası amatör bir şekilde spor yazarlığı yapmak için açtım. Kendi yazılarımın yanı sıra Başkent ve Anadolu futbolu hakkında haberler, Dünya futbolundan ilginç haberler, kısaca Endüstriyel futbola karşı tribün kültürünü destekleyen her türlü haber ve yazılara yer vermeye çalışacağım...

Bir gün bir şekilde sesimi duyurabilmek umuduyla tüm okuyucularıma "merhaba" demek ve desteklerini esirgememelerini istiyorum...

Merhaba!!! =D

1 yorum:

Ender Bediz dedi ki...

Senin söyleyeceklerine özellikle Ankara futbolunun çok itiyacı vardı dostum..

Emeğine sağlık. Facebook'da sitelerime bu blogu da alıyorum..;)

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara