23 Aralık 2009 Çarşamba

Takvim Gazetesi Rüya Görmüş!


Takvim Gazetesi bugün Almanya'nın ünlü "Kicker" dergisine dayandırarak, Thomas Doll'un topun ağzında olduğunu yazmış. Sabah okurken spor sayfalarını "lan?" diye tepki verdim istemsiz. Zaten bu korkuyla yaşıyoruz, transfer yüzünden Cavcav ile arası açıldı zannettim Thomas Doll'un. Ancak haber, son Galatasaray maçında ki mağlubiyet ile Thomas Doll'un kredisinin tükendiğini ve gönderileceğini yazıyordu. İnanmadım, büyük ihtimal yalan haberdir diye geçiştirdim. Bloga yazıyım neyin nesidir bu haber, belki bilgisi olan vardır diye düşünürken ders saati geldi yazamadım. Tam bu haberi girmek için açtım siteyi gözüme başka bir haber çarptı.


"Thomas Doll sözleşmesini uzatıyor" yazıyordu. Açıp baktığımda, Kicker dergisinde aslında gönderilme haberinin hiç olmadığı, Takvim gazetesinin uydurduğu yazıyordu. Tahminim doğru çıktı, zaten Thomas Doll'un böyle bir kredisi olamazdı ki. Geçen sene hatta evvel ki sene takımın hali ortada, ilk yarıyı 7. bitirmek muazzam başarı. Galatasaray'a yenildi diye mazaret göstermek bizim yönetimin aklına gelebilir bir durum olsa da böyle bir işe girişceklerini düşünmedim. Haliyle girişmemişler. Thomas Doll'un sözleşmesinde ki opsiyon kullanılıp 2011'e kadar Gençlerbirliği'nde kalması sağlanacakmış. Teknik adamlarla çok anlaşamayan İlhan Cavcav'da bu işe sıcak bakıyormuş. Tek pürüz ise tahmin edileceği üzere ufak bir maddi durummuş. Neyse o halledilir, Cavcav istemiş ya kalmasını daha ne isterim.


Takvim Gazetesi neden böyle bir haber yapma ihtiyacı duymuş anlam veremedim. Zaten kırk yılda bir bizim haberimiz yapılır onuda uydurma yapsalarmış keşke. Sanırım Takvim rüya görmüş, baksanıza tersi çıktı.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara