9 Eylül 2009 Çarşamba

Blogum Total Futbol Programında!


Her Salı gecesi yayınlanan, yapımcılığını Lig Radyo ve FourFourTwo ekibinin üstlendiği SkyTürk'te ki Total Futbol programının bu haftaki(08/09/2009) konuk blogu bendim. A milli takımın Estonya maçı ve oynayacağı Bosna maçının ağırlıklı konuşulduğu programın son bölümüne girerken blogumun tanıtımı yapıldı. Çok hoş bir video olmuş. Yazılarımdan kolaj hazırlanmış ekranda onlar geçerken, arkadan benim Ali Ece Bey'e gönderdiğim tanıtım yazım okunarak izleyicilere bilgi verildi.


Teknolojik imkan yetersizliğinden kayıt altına alamadım programı ancak bir şekilde bulmayı hedefliyorum bakalım. Ali Bey'den bu konuda ricada bulundum. Bulduğum zaman o tanıtımı buraya hemen koymakta ilk hedefim. Bu tanıtıma vesile olan Ali Ece başta olmak üzere, tüm Total Futbol yapımcılarına teşekkürlerimi sunarım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara