27 Ekim 2009 Salı

Fabrika'dan Son Model Golcü: Artun Akçakın


FourFourTwo dergisinin Ekim sayısında "Bu Çocukta İş Var" bölümünün konuğu Artun Akçakın idi. Tabi ki bizim altyapımızda yetişen bir isim olduğundan dolayı bende takibe almaya başladım kendisini. Teknik Direktör Ferhat Südoğan yönetimindeki U17 Milli Takımımızın Makedonya'da düzenlenen 2009-2010 U17 Avrupa Şampiyonası 1. Tur Elemeleri 5. Grup'taki ikinci maçında milli takım ev sahibi Makedonya'yı 2-1'lik skorla mağlup etmeyi başarmış. Gollerin ikisininde Artun Akçakın'dan geldiğini duyunca çok sevindim.


Ayrıca ilk maçımızda da Finlandiya'yı 2-0'lık skorla geçmeyi başarırken gollerimizden biri yine Gençlerbirliği'li Artun'dan gelmiş. Gençlerbirliği'nin kronikleşmiş forvet sorununa çözüm olması içten bile değil. Daha çok genç ve çok çalışırsa çok iyi yerlere gelebilecek bir isim olduğunu kanıtlıyor yavaş yavaş. Ayrıca TFF sitesinde ki bilgilere göre Artun A2 takımızda oynadığı 5 karşılaşma sonunda 6 gole imza atmış durumda, bu da kalitesini kanıtlıyor. Zaten Kuzey grubunun gol krallığında lider durumda. 9maç oynamış Gençlerbirliği A2 takmının 5 maçında forma giyip 6 gol atıp hala liderliği kimseye bırakmaması genç yaşında kolay iş değil. Röportajını yayınlamayı düşünüyorum, orada takıldığım tek olayı daha önce söylemiştim yazdığımda anlayacaksınızdır hangi sözüne bozulduğumu. Herşeye rağmen futbolcu fabrikası Gençlerbirliği'nin yeni mahsulü yolda...

Not: U-17 milli takımı şu anda 2 tane var. Bir tanesi Abdullah Ercan yönetiminde Nijerya'da Dünya Kupasında ter döküyor. Artun ise Ferhat Südoğan'ın U-17'sinde Avrupa Şampiyonasında ter dökmekte. Araştırmak isteyenler olur belki diyerek, benim düştüğüm hataya düşmeyin diye bu bilgiyi vermek istedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara