20 Kasım 2009 Cuma

Afrika'ya Dönüş: Assmandaw Sy


Sınavlar ile boğuşurken uzun süre gündemi takip edemedim maalesef. Bu yoğun mesaim sırasında Gençlerbirliği'de boş durmamış devre arasında imza attırmak için oyuncu getirtmiş tesislere. Bu sıraya kadar denemeye alınacak isim Afrika pazarından. İlhan Cavcav hiç bir yerde aradığını bulamamış olacakki ilk aşkına geri dönmüş.


Senegal'in Niary Tally takımından denemeye gelen isim stoper mevkisin de görev yapan Assmandaw Sy. İsminin nasıl telaffuz edildiğini bilmiyorum buraya yazarkende resmi sitedeki haberden copy paste yaptım. Her transfer haberinde oyuncuların şöyle bir geçmişini aratırırdım, bu oyuncununda geçmişini araştırayım diye Google'a sordum ancak maalesef elim boş döndüm. Oldukça yerel bir isim. Elimde ki tek bilgi resmi sitede ki bilgiler. 20 yaşında ve bir dönem Belçika'nın güçlü ekibi Anderlecht takımıyla birlikte idmanlara çıkmış. Stoper için bir alternatif bulmamız şarttı fakat bu oyuncuyu alarak iyi mi ettik bilemiyorum. Çünkü başta yabancı kontenjanını doldururken, isimsiz, daha doğrusu tecrübesiz biri olması çok iyi bir hamle dedirtmiyor insana.


Ama bir yandan da ameliyattan çıkıp, yoğun bakımda gözünü açar açmaz bu futbolcunun gelip gelmediğini soran İlhan Cavcav'ı düşününce bir bildiği vardır demeden de edemedim. Hoş sezon başında o kadar para verdiğine göre bir bildiği vardır dediğim Sezai Zehiroğlu'nu hala göremedik ama hayırlısı olsun diyelim. Zaten kesin bir durum yok deneme sürecinde bir isim son karar Thomas Doll'un olacaktır. Bunun yanında bir de forvet dedikoduları dolaşıyor, bu gelişmeyide umutla bekliyorum. Şimdiden kontenjan açma çabaları başlamış.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara