2 Ocak 2010 Cumartesi

Mecburi Mola!


Kaldığım öğrenci yurduna sonunda (şu aralar oldukça yavaş olsada) internet geldi. Ancak benim 1 hafta sonra finallerimin başlayacak olması sebebiyle sıkı bir ders çalışma zamanım geldi. Ben buna mecburum bilemezsiniz =D. Fizik okuduğumu söylesem "Allah sabır versin" diyenleri şimdiden duyar gibi oluyorum. Ara sıra uğrayacağım. Zaten 3 hafta boyunca birşeyler karalamadan duramam. Sınav stresimi ara ara burada atacağım yine. Anlayışınız için ve beni okumaya değer bulduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum. Çok sık yazamayacağım için özür diliyorum.

3 yorum:

Ali RIza dedi ki...

derslerde başarılar.

Unknown dedi ki...

Sevgili Gençay: Kaldığın yurtta yavaş da olsa internetin gelmesine senin namına sevindim. Finallerinde başarılar diliyorum. Allah yardımcın olsun...
Ahmet Günen...

Unknown dedi ki...

Sevgili Gençay. "Mecburi mola" gerçekten çok uzun süreli oldu. Biliyormusun... Yazılarını özledik...

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara