5 Eylül 2009 Cumartesi

Ekranda Futbol Eziyeti!


Milli takım acı çektire çektire, Kayseri'de bize göre çok zayıf(!) Estonya karşısında zor da olsa 4-2 galip gelmeyi başardı. Gerçekten nasıl bir oyun anlayışı çözemedim. Bu kadar zayıf takıma karşı, bu kadar zorlandıysak, Bosna maçında bizi neler bekliyor düşünemiyorum. Maçın yorumu çok yerde yapılcak, zaten çoğu kişi de izleyip görmüştür bu ızdırap veren oyunu ama benim değinmek istediğim yayıncılıkla ilgili bir konu. Maçın yayınını yapan Atv, zaten hop oturup, hop kalktığımız bir maçta, pozisyon aşağı tarafa doğru kaydığında çat diye reklamı yapıştırdı. Ekranın yarısı gözükmüyor. Kim var orada? Kim kime atıyor? Kim koşuyor? Hepsi kocaman bir muallak. Maçı seyrederken yapılan hatalara, kaçan gollere zaten deli oldum, bir de bu reklamlardan birşey göremedim iyice deli oldum. Be kardeşim yapıyosun madem bir maç yayını, tamam para kaynağı bu reklamların ama neden kapatıyorsun ekranın yarısını. Çözüm getirsene şu işe arkadaş, bizi de deli etme sövmeyelim ramazan vakti.


Çözüm önerim ise Ntv'nin yaptığı gibi ekranı daraltıp koy reklamı madem yapacaksın. Gidemiyoruz maçlara, Tv'den izliyoruz, "ekranda futbol keyfi" demeyi biliyorsunuz. Tutun bari vaatlerinizi de keyif yaşayalım, zaten maç stresli. Ama bu durum bir kez daha gösterdi ki arkadaşlarında stadyumda canlı canlı maç izlemenin yerini hiçbirşey tutamaz. Amerikan filmlerinde görürdüm hep elinde birası, cipsi, üstünde atletiyle TV'de futbol keyfini yaşar adamlar. Hep özenirdim onlara ama yok kardeşim Türkiye'de bu yayıncılık anlayışıyla, bu olay ancak filmlerde olur diyebiliyorum. Bu gece NTV'de Arjantin-Brezilya maçı var. Bakalım onlar nasıl bir yayın sergileyecek.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara