23 Ağustos 2009 Pazar

Tebrikler Stadyum, Teşekkürler Demirkol!


Her hafta Gençlerbirliği maçlarını yayınlayan TV programlarının eksikliklerini ve iyi yanlarını göstermeyi adet edinmeye başladım ancak bu sefer gerçekten çok daha gözüme giren bir program oldu. TRT'nin Stadyum programı malum Beşiktaş ile maç yapmamız sebebiyle bizi uzun uzun yorumladılar.


Öncelikle Beşiktaş üstünde daha çok dursalarda bu hafta kahramanım Mehmet Demirkol oldu. Mustafa Denizli'nin "Oynamaya çalışan Beşiktaş, oynatmamaya çalışan Gençlerbirliği vardı sahada" demecinin üstüne (ikinci Tolunay Kafkas vakası) Demirkol'un yorumu çok iyi bir cevaptı. Demirkol:


"Gençlerbirliği son şampiyona karşı oynuyor ve kadro kalitesi belli, geçen sezon ki hallerini düşünürsek oynatmamaya çıkmaları herkesin beklediği bir sonuç. Hele ki başlarında Alman hoca varken ancak şu özetlerden herşeyin Denizli'nin dediğinin aksine olduğu sonucu çıkıyor" diyerek Mustafa Denizli'nin taraftarın önüne bizi atarak sempatik görünme çabalarına çok güzel bir cevap verdi. Erdoğan Arıkan'ın da Demirkol'a destek veren sözleri "yürü bee Stadyum" diye bağırmama sebep oldu biran :) .


İlk önce programı sempatikleştirmeye başlayan olaysa yine Demirkol'un maç yayınlarının adaletsizliğiyle ilgili sözleriydi. Demirkol bu sözleri sarfederken bir an Ekmek Teknesi dizisinde hikayeler anlatan Heredot Cevdet ile en heyecanlı yerinde "ALLAAAAHHH" diye bağıran karakteri yaşadım. Ben de patlattım bir nara :) :


"İngiltere'de Wigan maçını Hull City maçını izleyebiliyorum ama Türkiyede Eskişehir'i izleyemiyorum. 3 büyükler deniyor hep onlar tartışılıyor. Ben Eskişehir'i, Bursa'yı izleyemiyorum ki. Belki izlesem Eskişehirli olacağım. Bu fırsat bana verilmiyor. Bütün lig maçları yayınlanmalı ben sıkıldığımda başka maçı izleyebilmeliyim. Kayseriyi izlemek için, Trabzon'u izlemek için sadece o takımı tutmam gerekmezki. Bu takımların iyi oyunlarını izleyip özel sempatiler besleyebiliriz" gibisinden açıklamalar yaptı. Yazdıklarım birebir ağzından yapılmış açıklamalar değil ancak benzer sözler sarfetti. Hemen bir teşekkür maili attım Stadyum ekibine. Yalnız bu yaptıkları Beşiktaş eleştirisi midir? Yayın hakları alım ihalesi sürecinde reklam mıdır? bilemem. Bunları derken kendi programlarında sadece 3 takımı tartışmaları biraz çelişkili tabii ki. Gerçi bu hafta Ankaragücü - Bursa ve Eskişehir - İstanbul Belediye maçını da yayınladılar. Ben yine de saf duygularla duymak istediğim şeyleri duymanın zevkiyle düşünüp tebrikler Stadyum diyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara