29 Ağustos 2009 Cumartesi

Blog Yenileme Çalışmaları


Tribünden dostlarımla tartıştık az buçuk siteyi, benimde şikayetçi olduğum, değiştirilmesi gereken bir çok konuda hemfikirdiler. Eski tema derme çatma geliyordu biraz bana, bunun yanında paintte kesip yazdığım başlık resmi olayı tamamlıyordu :). İnsanın grafik, photoshop tarzı şeyler bilmemesi kötüymüş. Sağolsun Deniz Burçay Haberal arkadaşım yardımıma yetişti birbirinden güzel bannerlar yaptı. Ben de hazır bannerlar yapıldı fırsat bu fırsat deyip şöyle bir blogger temalarını önizledim. Siyah taban altında beyaz yazıların göz yorduğunu düşünüyordum buna göre seçim yapıp şöyle ferah birşeyler bulayım dedim. Mevcut temalardan en uygunu bunu buldum. Maalesef ki kendim tema yapmayıda bilemiyorum. Kendimize has temaları yapana kadar en iyisi bu deyip noktayı koyayım en iyisi :). Umarım beğenirsiniz, böyle biraz daha ferah olduğunu hissettim ben. Bir öneriniz, dileğiniz olursa yorum bırakın olmadı mail adresim sağ tarafta "Tanımak, tanışmak için" bölümünde yazmakta oradan da ulaşabilirsiniz.


Tekrar tekrar Deniz Burçay Haberal arkadaşıma teşekkürlerimi sunuyorum. Keyifli ve futbol dolu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara