31 Ağustos 2009 Pazartesi

Maalesef Pantelic Ajax'da!


Sonunda heyecanlandık, iyi bir transfer derken Pantelic'te kaçtı. Kasımpaşa maçını radyoda dinlerken messenger da arkadaşlar demişti "Pantelic Ajax'a gitmiş" diye. Transfermarkt.de sitesinin linkini yolladılar, google çeviriden -teknolojinin nimetleri- Türkçe'ye çevirdim. Daha imzalamamış gibi şeyler yazıyordu. Pek aldırış etmedim, sadece ilgilendi gibi haberdir diye ama gecenin bir vakti aklıma düştü şu Ajax'ın sitesine filan bakayım ne yazıyor diye. Baktım ancak pek bi haber bulamadım. Transfermarkt.de sitesinde Ajax'ın yeni transferleri arasında bedelsiz geldiği yazıyordu. Şansımı bir de google'a "PANTELIC" yazarak denedim. Wikipedia'da hemen geçmişlerdi kariyeri boyunca oynadığı kulüpler kısmına. "2009-... Ajax" yazıyordu. Üzüldüm tabi ki haliyle.


Bizim için çok üst düzey oyuncu olduğunu zaten belirtmiştim, belki gelmesini beklemek bile hayaldi ancak Cavcav'ın herşey iyi giderken böyle bir güzellik yapmasını umdum. Olmadı, umut fakirin ekmeği misali kısa süreli heyecan yaşamış olduk. Bu transferin para kurbanı olmasından da öte seviye farkı da işin içinde diye düşünüyorum. Sonuçta teklif eden takım Ajax, kimsenin de saçma bulmasını bekleyemem. Güzel bir güne başlayacakken biraz canımı sıkmadı değil haber. Benim asıl canımı sıkan Pantelic'ten öte mesai saatinin bitimiyle bitecek olan transfer sezonu içinde hala forvet oyuncusu alamamış olmamız. Thomas Doll'un Kasımpaşa karşısında hiç beklemediğim şekilde Djite'yi de oyuna sokmasıyla birlikte korkarım ki "Cavcav'ın 4 gollü galibiyetten sonra forvete ihtiyacımız yok diyebilir" tezim biraz daha kuvvetlendi. Yine de böyle mutlu bir güne umutla bakmak istiyorum ve çıkmadık candan ümit kesilmez diyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara