10 Ağustos 2009 Pazartesi

Yapma Bunu Telelig


Bilindiği üzere bizim gibi Anadolu takımlarının maçlarının özetlerinin ve yorumlarının yapıldığı tek yer TRT 1'de yayınlanan Telelig programı. Devletin kanalı her takıma eşit süre ve yer ayırmalı diye bas bas bağırırken, hala üçüzlerin saatlerce tartışıldığı Stadyum programının ardından gecenin bir yarısına kadar bekliyoruz Telelig programını. Ayrıca sunucu Kerem Öncel'in Gençlerbirliği'ne sempati duyduğunu da düşündüğüm için seviyorum bu programı. Biraz mecburiyet biraz sevgi bekliyoruz gecenin bir yarısına kadar takımımız hakkında neler denecek diye.


Bu gece yine bekledim. Maçı stadda seyretsemde Zeki Çol'un yorumlarını duymak istedim. Tartışmalı pozisyonlarımız gösterilir diye bekledim ama ne yazıkki özetten sonra Thomas Doll ile yeni bir ekole bürünüyor Gençlerbirliği yorumundan başka birşey göremedim. Fenerbahçe maçının bitmesi geç saatlere uzanınca program süresini etkiledi biraz ancak program sonuna doğru yeniden Beşiktaş, Fenerbahçe ve Trabzon'un değerlendirilmesi canımı sıktı. Zaten gereğinden fazla yerde, gereğinden fazla bu takımlara yer ayrılırken, gece yarısına kadar takımımı görmek isteyen ben ve benim gibilere büyük haksızlık oluyor. Biz Stadyum programını bile devletin kanalı eşit davranmıyor diye eleştirirken, tek sığınamız olan Telelig'in bunu yapması hiç hoş olmadı. İlerleyen haftalarda böyle olmaz inşallah!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara